פאניקה בימין: נתניהו: "אנחנו בצרה"; סמוטוריץ': "חוזרים לאזור סכנה"

    איתי גדסי No Comments on פאניקה בימין: נתניהו: "אנחנו בצרה"; סמוטוריץ': "חוזרים לאזור סכנה"

    לאור שיעורי ההצבעה הנמוכים במעוזי הימין בכל רחבי הארץ, נתניהו וראשי מפלגות הימין בבליץ' אחרון על המצביעים, בכדי להוציא את אלו שנשארו בבית לקלפיות | צפו

    צילום: פלאש 90
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פאניקה בימין: ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לכל מצביעי הימין לקום ולצאת מהבית לאור שיעורי ההבצעה הנמוכים במעוזי הימין, אל מטול שיעורי הצבעה הגבוהים במעוזי השמאל. ראש הממשלה אמר: "אנחנו בצרה. שיעורי ההצבעה במעוזי הליכוד לא מספיק גבוהים. אני מבקש שתסמסו לכל החברים שלכם. מוכרחים להוציא את הליכודניקים להצביע מחל. שיעורי ההצבעה בליכוד חייבים לעלות כדי שננצח את הבחירות. נשארו עוד 3 שעות".

     

    צילום: פלאש 90

     

    יו״ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ תקף בחריפות את התנהלות ימינה וכתב: "בנט ושקד במפלגה עם דו ספרתי בטירוף על הראש שלנו. הם משקרים כדי שנרד מתחת לאחוז החסימה. מי שאומר שאנחנו 6-7 מנדטים משקר. מפלגה גדולה עם 9-10 מנדטים ודאים הולכת בכל הכח כדי למחוק אותנו מתחת לאחוז החסימה".

    סמוטריץ' הבהיר את גודל הסכנה, "זה לא נורמלי. אנחנו חוזרים לאזור סכנה. נפתלי כבר פעם אחת ריסקתם את הימין. אתם הולכים לנו על הראש כדי למחוק את גוש הימין".

    סמוטריץ' המשיך והאשים את בנט, "נפתלי אתה עובד עכשיו בחוסר אחריות כדי שלא נעבור את אחוז החסימה. בשביל המנדט ה 12 או ה13 שלך בחוסר אחריות אתה מוכן למחוק את הימין. מאיפה חוסר האחריות הזה נפתלי? יש אחוזי הצבעה מאוד נמוכים בימין. זה מסוכן כרגע. אם הימין לא יצא להצביע בהמוניו נתפוס את הראש ב 22:00".

     



    0 תגובות